22 септември 2014

Букет от плетени цветя

Плетените на една кука цветя са ми едни от много любимите елементи за декорация, които, за съжаление, избягвам да ползвам, тъй като доста хора ги смятат за "демоде". Позволявам си да ги ползвам само ако знам, че получателя също ги харесва, както е случая с тази картичка. И не само, че я декорирах с плетено цветче, а даже спретнах цяло букетче :)
Подложния нещо-като-структурен-картон направих от салфетка, идеята и съветите за който почерпих от урочето на Bimba в Картишок.



Ще включа картичката в КФП 234 - Картичка с букет на Тони- Точица.

1 коментар :

  1. Браво!!! Чудесен букет! Много ми харесва. Харесвам тези плетени цветя и се възхищавам на момичетата, които плетат такива. Аз упорито отказвам да се науча, защото и без това съм подхванала прекалено много неща :). А картинът е станал като истински! Трябва и аз да пробвам тази техника :)

    ОтговорИзтриване